Re: Nowe trendy w chłodzeniu PC ;)

Autor: Andy Niwinski <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Sat, 20 Oct 2012 00:00:50 +0200

"Michal" <usenet_at_invalid.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Zakładając nawet że tak jest (a nie pcha nagrzane powietrze do środka)
> - jakieś zalety takiego układu w stosunku do typowego pchania przez finy).
> Testów nie robiłem (dlatego pytam), ale coś mi się wydaje że pogarsza się
> przez takie zaciąganie stopień chłodzenia sekcji zasilania CPU owiewanego
> przedmuchiwanym powietrzem przy układzie klasycznym - większość radiatorów
> tego typu ma nawet specjalnie odgięte do dołu najniższe finy)- mylę się?

Ja znam ten radiator z założonymi dwoma wentylatorami, jeden wdmuchuje,
drugi ssie. Tutaj chłopcom zabrakło miejsca na drugi, bo pamięci
przeszkadzają. Sekcja zasilania siedzi dokładnie w strumieniu powietrza
między CPU a wentylatorem zewnętrznym. W tym konkretnym kompie obawiał był
sie raczej przegrzewania Chipsatzu, bo jest całkiem poza "obiegiem"
powietrza, a nawet dotaje gorÄ…cym powietrzen z GraKa.