Re: Pocket - dodatek do firefox

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 19 Oct 2012 17:42:35 +0200

W dniu 2012-10-19 09:21, Deniss pisze:

> Sorry jesli nie ta grupa ale nie wiem gdzie zwrocic sie z tym pytaniem.
> Jest dodatek do Firefoxa pt. Pocket (kiedys Read it Later).
> Czy ktos sie orientuje jak zrzucic linki (cale teksty), ktore teraz
> siedza w przegladarce do jakiegos pliku np. doc, txt, html?

Mozilla Artchive Format (MAF) + ewnetualnie jeszcze Scrapbook i dodatek
do niego tworzący MAF z zachowanych scrapów jakbyś potrzebował "na
wynos". Zapisuje jako odczytywane w FF archiwum ZIP, ale moĹźna teĹź w CHM
itp.

BTW:
Ponieważ MAF ma strukturę ZIPa bardzo ładnie sprawdza się też np: do
wyłuskiwania dużych zdjęć z zapisanego archiwum strony jeśli dany serwis
ma opcje to utrudniające - zawsze to szybciej wyszukać największy plik
jpg w archiwum pod TC, niż szukać w kodzie strony skryptów.

P.S.
W ramach podziękowań na przyszłość pytaj na grupie Mozilli.

--
/MB