acer aspire one i myszka bezprzewodowa

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Fri, 19 Oct 2012 00:58:01 -0700 (PDT)

mam taki problem

netbook ACER Aspire One 722

po włożeniu adaptera RF od myszki bezprzewodowej do portu USB (próbowałem 2 różne modele)

start laptopa trwa z 2 minuty - do pojawiania się pierwszego ekranu POST ( i możliwości wejścia do BIOS'a)

przez ten czas miga zaledwie kursor w lewym górnym rogu

czy to jest normalny objaw (w co wątpię) i czy można temu jakoś zaradzić

bo nie znalazłem żadnej funkcji w BIOS'ie, która mogłaby za to ewentualnie odpowiadać

a wyciąganie tego adaptera przed każdym uruchomieniem kompa jest upierdliwe