Re: plyta z wieloma "bardzo oddzielnymi" portami USB

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 18 Oct 2012 11:25:49 +0200

Dnia Wed, 17 Oct 2012 21:57:00 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Oczekiwałem na odpowiedź kogoś kompetentnego - czy jest jakiś konkretny
> chipset/płyta o takich cechach, czy też może jest to jakoś specjalnie
> oznaczane.

"Kompetentnego" czy po prostu kogos, kto przejrzal te manuale od wielu plyt
i poda Ci na tacy gotowca?

> Przykładowo: w przypadku hubów przy analogicznym problemie należy szukać
> "multi-tt" lub innego opisu oznaczającego wiele translatorów transakcji
> zamiast pojedynczego.

I naprawde myslisz, ze takie szczegoly konstrukcyjne, ktore nie interesuja
99,9% klientow, beda umieszczone w kilkuzdaniowym opisie mobo?

Zreszta patrzac na to praktycznie to przejrzenie tych manuali to nie jest az
taki problem. Nie trzeba przegladac wszystkich dostepnych modeli. Wystarczy
wybrac kilka plyt, ktore odpowiadaja Twoim wymogom i tych kilka manuali
przejrzec.

No ale moze rzeczywiscie ktos kompetentny Ci pomoze. Powodzenia.

--
pozdro
R.e.m.e.K