Przejściówka PATA <-> SATA a urządzenia ATAPI

Autor: Tomasz Wójtowicz <too_much_at_spam.com>
Data: Wed, 17 Oct 2012 22:54:45 +0200

Witam,

czy ktoś mógłby polecić przejściówkę PATA <-> SATA działającą z
urządzeniami ATAPI? Mam taką kupioną na Allegro za 5 zł (chińszczyzna) i
o ile dyski obsługuje w obie strony (płyta PATA + dysk SATA oraz płyta
SATA + dysk PATA), to ATAPI za cholerę nie chce ruszyć, choć w teorii
powinno.

Niestety, droższych przejściówek nie widziałem dawno, bo je z rynku
wykosiła ta chińszczyzna za 5 zł. Ktoś może zna przejściówkę, która na
pewno działa z ATAPI?