Re: Jest 2 GB, widzi 1,75 GB

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed, 17 Oct 2012 18:55:54 +0200

Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
> Porzadny serwis nie powinien uzywac terminu kosci,
> ktory jak widac moze byc niejednoznaczny :).

Dobry serwis potrafi odróżnić. Nie raz dawałem kość pamięci, aby lutowali do
PCB. ;)

> Ja tam nie karce jak ktos mowi "diody LED" zamiast "LED", itd :)

Ja w niektórych pracach naukowych widzę takie "babole" - diody LED. Przecież
po odszyfrowaniu LED jest dioda. Tak samo denerwuje mnie "ĹźarĂłwka
energooszczędna" i nie, nie uważam, że się czepiam. Powinno się mówić
poprawnie, a nie jesteśmy ciągle pośmiewiskiem...