Re: IBM/Lenovo - power manager (ladowanie akku)

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed, 17 Oct 2012 14:03:20 +0200

On 2012-10-17 12:11, frycek_at_abcxyz.pl wrote:

> mam Lenovo R61i i tam Power Manager pozwala na okreslenie poziomu
> rozladowania akumulatora przy ktorym nastapi rozpoczecie ladowania
> akumulatora. Czyli ustawiamy np. jezeli ponizej 20% to dopiero wtedy
> rozpoczynamy ladowanie (na 100% lub troche mniej).
>
> Czy u innych producentow: Assus (corka ma netbooka), HP (ma zona) tez
> sa takie managery ladowania? No chyba, ze mozna jakis alternatywny
> wziac soft?

Tez mnie to kiedys ciekawilo, bo battery gauge w thinkpadach jest
fajne, ale to wymaga chyba dosc dopracowanego ukladu smart battery
i nie kazdy producent to oferuje. Samym softem tego sie raczej
nie opedzi. Cos podobnego ma tez Dell, ze mozna wymusic aby nie
odbywalo sie stale doladowywanie baterii. W Asusie i HP tego nie
widzialem.

--
memento lorem ipsum