Re: Stary laptop - brak usb - jak korzystac z netu?

Autor: Jacek W. <jacek_at_tridex.com.NO-SPAM.pl>
Data: Mon, 15 Oct 2012 14:56:04 +0200

Użytkownik "Adam Koltowski" <alfak_at_usunto.interia.pl> napisał w
wiadomości news:hATes.297867$KB5.100788_at_fx24.am4...

> To musi byc niezly zabytek. Musisz sobie kupic karte sieciowa na
> PCMCIA ale zanim kupisz, dobrze sie zorientuj czy masz sterowniki bo
> jak znam zycie, to na tak starym laptopie to pewnie Windows 95 to
> max .....

Jak już przewalczysz sprzęt, to wyłożysz się na przeglądarce, która z
całą obsługą wszystkich wodotrysków ledwo ruszy na tym sprzęcie,
chyba, że wszystko powyłączasz, ale co wtedy zobaczysz?

Jacek W.