Re: zgrywanie filmow z kamery na laptopa

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 13 Oct 2012 17:37:14 -0400

On Sat, 13 Oct 2012 23:02:20 +0200, "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote:

>"rs" <no.address_at_no.spam.pl> wrote in message

>Bardziej - powiedzialbym - glupiego a drugiej kolejnosci problemowego o
>czym niżej.

uwazasz ze laptop, ktory ma na pokladzie RS232 jest automatycznie
"madrzejszy" od tego, ktory ma tylko USB?

>Domowych a szczegolnie tych z pierwszego mojego akapitu ? Jakies 0% gdyz
>zapewne nawet nie wiedza co to jest.
>U biznesowych jednak to juz nieco inna bajka. W przetargach to widac bardzo
>wyraznie.

ale to chyba normalne, ze jedne technologie wypieraja inne. to moze
byc smutne i czasami bolesne, ale trzeba sie dopasowywac do zmian w
otaczajacym swiecie. nikt dla jednej firmy, ktora ma jakis sprzet
kontrolowany przez RS232, nie bedzie specjalnie robil laptopow, a jak
bedzie, to trzeba bedzie za to odpowiednio zaplacic. tak juz jest.
poza tym chyba sa odpowiednie konwertery, choc pewnie nie wszystko na
nich chodzi. <rs>