Re: wymiana blaszaka na coÅ› mini, co z dyskami?

Autor: Jarosław Kłopotek <jarek_at_interduo.pl>
Data: Sat, 13 Oct 2012 17:11:51 +0200

W dniu 2012-10-12 23:47, m pisze:

> Skoro tak, to pewnie tak zostanie. Tylko jak przekonać tego zwykłego
> peceta żeby był cichszy i mniejszy? :)

Nie napisałeś jak bardzo obciążasz maszynkę i czym.

Jeśli chodzi o hardware:
Ja bym Ci polecił kupić płytę z atomem na pokładzie, jest już kilka
fajnych pozycji, TDP jest tak niskie że nie potrzebuje prawie chłodzenia
mechanicznego. Zauważ że ma fajny zasilacz...zyskasz trochę na prądzie;)
Nie żałuj pamięci ram do maszynki.
np. Asus P8H77-I

Jeśli chodzi o software polecam:
openmediavault, czyli debian i gui na www do obsługi udostępniania
plików/zarządzania bajzelem, linuxa nie musisz prawie znać.

A co do jeszcze kilku ciekawych pomysłów...możesz przy okazji sobie z
tego zrobić media center, podpiąć amplituner i co tam masz jeszcze.

Kwestia wyobraźni!