Re: zgrywanie filmow z kamery na laptopa

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sat, 13 Oct 2012 14:43:31 +0200

"Chris" <spam_at_spam.de> wrote in message

> To co to za laptop ? myślałem że wszędzie jest jak nie PCMCIA to
> ExpressCard a do obu złącz można kupić karty z FireWire,

No niestety cos co kiedys bylo nieodlaczne w komputerach przenosnych czyli
PCMCIA lub/i EC coraz czesciej jest pomijane.

Ciecie kosztów oraz narastające oglupienie sprzetowe co raz wiekszej ilosci
dzisiejszych uzytkownikow ktorzy do "laptoka" potrzebuja tylko USB do
"pendrajwa" i karty wireless co by mieć "neta radjowo" - robi swoje.

Producentom to tez idzie na reke - chcesz bogatszej w interfejsy maszyne ?
Kup droższą :-) - vide np. RS232 itp