Re: kieszen na dysk USB 2.0 / USB 3.0 z szyfrowaniem (klawiatura)

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri, 12 Oct 2012 18:34:27 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 10 Oct 2012 17:05:40 +0100
 doszła do mnie wiadomość <50759cd4$1_at_news.home.net.pl>
 od DooMiniK <bachus_at_post.pl> :

>Poczytaj, będzie sieczka na dysku, to ma 'sprzętowy' AES256 + chip,
>który robi sieczkę na dysku. Gdzieś mam artykuł, jak próbowano się do
>tego dobierać, chyba jakaś spora nagroda była.

W tym wypadku nie ma robienia sieczki, po zadanej ilości prób dysk
gubi klucz szyfrujący(zaszyty w chipie umieszczonym na dysku),
nawiasem mówiąc życzę powodzenia w łamaniu AES 256(kol, Michał).

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.