Re: Akumulatorki do myszy radiowej

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri, 12 Oct 2012 17:38:50 +0200

Dnia 12-10-2012 o 08:12 Q napisał na pl.comp.pecet:

> Mysz Logitech M195 uzywana srednio 3h dziennie
> chodzi na 1 baterii AA ok 2 miesiace.
>
> Czy kupienie akumulatorka AA zamiast baterii alkalicznej ma sens?
> Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
> - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

Jest bardzo mało prawdopodobne, aby akumulatorek 1,2V miał jakieś
problemy z myszą Logitech. Ja posiadam V550 i teraz jadę na GP
Recyko i Eneloopach. Na początku (dwa rozładowania) były alkaliczne
Duracelle i to te na których ten królik tak długo popiernicza :)
Efekt jest taki, że Duracelle wytrzymywały 6 miesięcy (dość
intensywne użytkowanie) a Recyko ponad pięć. Eneloopy trochę mniej.
Mysz ma dwie baterie.
Takie akumulatorki produkują jeszcze: Duracell - Active Charge
PENTAGRAM - Infinity Eternal, Varta - Ready2Use, Panasonic - Infinium

--
WiesłaW
Opera Mail