Re: Akumulatorki do myszy radiowej

Autor: kazio101 <snz_at_karafaik.ok>
Data: Fri, 12 Oct 2012 14:45:57 +0100

W dniu 2012-10-12 07:12, Q pisze:
> Mysz Logitech M195 uzywana srednio 3h dziennie
> chodzi na 1 baterii AA ok 2 miesiace.
>
> Czy kupienie akumulatorka AA zamiast baterii alkalicznej ma sens?
> Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
> - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

Ja używam akumulatorków do 2 myszy. Ale jedna z nich jest jakby mniej
odporna na niższe napięcie i lepiej działa na baterii (problemy z
łącznością). Drugiej jest obojętne i akumulatory w jej przypadku
działają znakomicie. Są tańsze oraz bardziej ekologiczne. Jeżeli na
twoje pytanie nie odpowie ci konkretnie posiadacz takiego samego typu
myszy, to musisz sprawdzić doświadczalnie. Moim zdaniem może to być
zwykły akumulator. Jak pochodzi na mim 1-2 miesiące to się nie zdąży
mocno samoczynnie rozładować a jest tańszy w eksploatacji i bardziej
ekologiczny.