wymiana blaszaka na coÅ› mini, co z dyskami?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Fri, 12 Oct 2012 12:13:01 +0200

Mam blaszaka który służy mi za domowy serwerek do zadań róznych, w tym
baza danych i serwer plików.

Zaczyna mi przeszkadzać, ze względu na to że duży, głośny, prąd ciągnie.
Chciałbym w jego miejsce postawić coś małego. Albo jakiś PCtowy
odpowiednik maca mini, albo akurat mam laptopa z demobilu (hp pavilion
dv6780) który parametrami bije serwerek na głowę.

Problem tylko jest taki, że w serwerku jest macierz 6 dysków (SATA).
Siłą rzeczy, nie wsadzę 6 dysków do laptopa ani do żadnego minipc.

Czy są jakieś rozwiązania które pozwoliłyby mi podpiąć te 6 dysków do
w/w urządzeń? Najlepiej do laptopa, bo jego już mam, zaś minipc
musiałbym kupić.

No i nie wchodzi w grę kieszeń USB, chodzi mi o coś co będzie miało
wydajność porównywalną z dyskiem "wsadzonym do środka".

p. m.