Dnia 2012-10-11, o godz. 19:53:08
"...:::Tomek:::..." <tomek_at_space.pl> napisał(a):
> W dniu 2012-10-11 17:24, Maciek Babcia Dobosz pisze:
> > A do Tomka: jak aplikacja ma na tym chodzić? Dostęp przez cała dobę
> > czy np. 8-20 godzin dziennie? Ile końcówek ma z tego korzystać? Jak
> > duża to firma?
>
> Powinno chodzić co najmniej 13-15 godzin na dobę. Ale jeśli nie
> chodziłby 24/7, to musiałby się sam uruchamiać i wyłączać o
> określonej godzinie. Sprzęt obsługiwałby 3-5 połączeń jednocześnie,
> ale ilość przesyłanych danych jest stosunkowo mała.
7 dni w tygodniu czy poniedziałek - piątek? I czy przerwa 1-2 jest
krytyczna czy w warunkach awaryjnych można poczekać a potem uzupełnić
dane sprzedaży? Bo jeśli tak to tak jak pisałem - jakiś mały PC z
serwisem NBD on-site. Wtedy w razie awarii masz następnego dnia
roboczego u siebie serwis z kompletem materiałów do naprawy. No i nie
zapomnij o polityce backupów na oddzielne urządzenie - najlepiej na coś
co nie jest podłączone do komputera i jest winnym miejscu. W razie
awarii dysku, przepięcia, pożaru czy kradzieży jest spora szansa że np.
mały NAS w innym pomieszczeniu pozwoli odtworzyć dane.
W sumie jeśli obciążenie jest znikome - zastanów się też może nad
jakimś nettopem jeśli jeśli jego wydajność starczy do serwowania
aplikacji. Tyle że cięż będzie znaleźć coś o dobrej gwarancji.
Zdrówko
Received on Fri 12 Oct 2012 - 09:55:03 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 12 Oct 2012 - 10:51:01 MET DST