Re: Jaki laptop ....marka

Autor: <1998099_at_gmail.com>
Data: Thu, 11 Oct 2012 14:09:50 -0700 (PDT)

zebys wiedzial ze od kilku lat wlasnie tak uzywam swojego laptopa, bardziej oplacalo mi sie kupic malego lekkiego i mocnego laptopa i zewnetrzny monitor 27" (i klawiature i myszke i dysk do backupu) niz laptopa i stacjonarny. duzo podrozuje i laptop jest mi niezbedny. duza wygoda bo nie musze przenosic nic miedzy komputerami i wszystko co potrzebuje mam na jednym. polecam takie rozwiazanie, jak ktos ma stacjonarny i laptopa a chcialby ograniczyc koszta.