Re: Jaki laptop ....marka

Autor: <1998099_at_gmail.com>
Data: Thu, 11 Oct 2012 09:56:53 -0700 (PDT)

On Friday, October 5, 2012 11:04:06 AM UTC+2, Pawloo wrote:
> Mam pytanko, jakiego laptopa kupic, duzo pisze na klawiaturze wiec klawisze
>
> musza byc wygodne. Czasem zagram w jakas gierke
>
> Bawi�em si� troszke asusem x35s czy cos takiego, to klawiatura sie ugina,
>
> klawisze malutkie, masakra.

najlepiec kupic dowolnego laptopa i jesli duzo piszesz to TYLKO zewnetrzna klawiatura. sam bardzo duzo pisze i testowalem juz kilkanascie roznych modeli laptopow od 12 do 19'' w roznym przedziale cenowym i na zadnym nie pracowalo sie dobrze. kup laptop jaki chcesz i zewnetrzna klawiature - bedziesz zadowolony.