Re: Jaki sprzęt na serwer?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 11 Oct 2012 09:22:08 +0200

Dnia 2012-10-10, o godz. 22:21:04
"...:::Tomek:::..." <tomek_at_space.pl> napisał(a):

> I za tym najbardziej się opowiadam. Chciałbym kupić coś, na czym będę
> mógł zainstalować np. Windowsa 7. Nie wiem jak aplikacja, która
> będzie tam pracować zareaguje na Windowsa serwerowego, może na nim
> nie wstać. Backup bazy danych aplikacji będzie się robił
> automatycznie dość często i będzie wysyłany na zdalny serwer.
> No więc jaki solidny desktop?

Np. jakiś Dell czy HP z szybkim supportem. Możesz wybrać gwarancję
on-site Next Bussiness Day ale zapewne będzie to za długi czas reakcji.
Tu pozostają więc rozwiązania serwerowe - one mają w opcji krótszy czas
reakcji serwisu ale jednocześnie sa droższe. Jeśli jednak ma to być
desktop to warto zastanowić się nad zakupem dwóch identycznych. Wtedy
jakiś pracownik pracuje na zapasowej maszynie a w przypadku awarii to
kwestia przełożenia dysku albo odtworzenia na zapasowy komputer danych
z backupu.

Zdrówko