Re: Jaki dysk do routera?

Autor: kazio101 <snz_at_karafaik.ok>
Data: Wed, 10 Oct 2012 16:37:14 +0100

W dniu 2012-10-10 15:53, Michal pisze:

> Zanim zaczniesz rewolucj臋 w sprz臋cie si臋gnij cho膰by po darmowy inssider:
> http://www.metageek.net/products/inssider/
> i zobacz jak u Ciebie aktualnie wygl膮da "powietrze".

Mam go i u偶ywa艂em. Opr贸cz tego u偶ywa艂em WiFi Analyzer w smartfonie z
androidem.

> Jaki to router i jakie firmware? Wszystkie moje routery maj膮 wyb贸r mocy,
> a i tak od lat mam ustawione domy艣lne 42 mW z maksymalnych
> 100 mW zgodnych z prawem i max 251 mW jakie potrafi wyci膮gn膮膰 WRT54GL
> z afterburnerem.

W艂a艣nie znalaz艂em chyba t臋 opcj臋. Mam ustawione Output Power na 100%.
Router ZyXEL NBG-419N. Firmware: V1.00(BFQ.4) - kiedy艣 robi艂em upgrade.

> Tak - przez pochylenie anten. Czasem cuda potrafi te偶 zdzia艂a膰
> g艂upie przestawienie ni偶ej/wy偶ej(najgorzej jest na pod艂odze w rogu
> pokoju), odstawienie z dala od metalowych element贸w itp.

Ale z tym to chyba niez艂a zabawa. W routerze mam 2 anteny a w karcie
sieciowej (D-Link DWA-547) 3 anteny. Drugi komp jest podpi臋ty do routera
przez przew贸d Ethernet.