Re: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Tue, 09 Oct 2012 19:02:07 +0100

On 09/10/2012 10:22 AM, Adam Koltowski wrote:

> Wiesz co - wlasnie nie nabylem, ale chyba zmienie koncepcje. Z tego co widze
> jest sporo ofert tego typu
> http://www.ebay.co.uk/itm/Dell-1950-III-Dual-Quad-Core-Xeon-3-0Ghz-16GB-RAM-SATA-SAS-1U-PowerEdge-Server-/110864364702?forcev4exp=true&forceRpt=true
> http://www.ebay.co.uk/itm/Dell-PowerEdge-1950-2x-Dual-Core-Xeon-3-0Ghz-16GB-RAM-1U-SATA-VMware-ESXi-Server-/110864541474?forcev4exp=true&forceRpt=true

Troche malo szczegolow albo ja nie widze linka.

> [...]
> potrzeby ESXow a co wazniejsze, miec gwarancje, ze bedzie dzialac bez
> niespodzianek. Najbardziej zalezy mi na silnej plycie/procesorze. Do takich
> serwerkow sa drogie dyski, ale mozna to ominac. Wymyslilem, ze przerobie
> jedna z maszynek na iSCSI storage, podprowadze z pracy Gigowy switch bo
> walaja sie jakies Cisco z odzysku i pliki maszyn bede trzymal na iSCSI.
> Stwierdzilem, ze tak chyba bedzie lepiej szczegolnie, ze latiwej to bedzie
> pozniej rozbudowac. Czyli taka domowa instalacja rodem z piekiel :)
>
> Mysle, ze w przyszlym miesiacu bede do tego podchodzil.

Ale jak tam jest z kompatybiloscia z virtualizacja? Chodzi mi o VT-d w
przypadku intela dla plyty i procesora przede wszystkim. Bez tego nie
zwirtualizujesz systemow 64bitowych a 32 bitowe to juz w krotce przeszlosc
a jak juz wydawac taka kase to wypadaloby troche na przyszlosc.
Juz nawet myslalem zeby kupic komercyjny vmware ale to nic nie da wymagania
sa takie same.

http://kb.vmware.com/selfservice/microsites/search.do?language=en_US&cmd=displayKC&externalId=1003944

Znalazlem dwa linki od ludzi ktorzy to zrealizowali ale duzego wyboru
sprzetu nie ma.
http://wahlnetwork.com/2012/03/13/building-esxi-5-whitebox-home-lab-servers/
http://forums.mydigitallife.info/threads/33730-VT-d-enabled-motherboards-and-CPUs-for-Paravirtualization/page3?p=636451&viewfull=1#post636451

Pozdrawiam