[NTG] Oprogramowanie z kluczem sprzętowym Kupno - Sprzedaż

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Mon, 08 Oct 2012 09:46:51 +0200

Jest pracownikiem pewnej firmy w likwidacji.
Firma wyprzedaje co ma żeby spłacić długi.
Chciałbym zanabyć (w dobrej cenie oczywiście) oprogramowanie
zabezpieczone kluczem sprzętowym. Najlepiej by było żeby to
oprogramowanie zakupił oczywiście następny mój pracodawca ale wszystko
dzieje się tak szybko że jeszcze nie wiem kto nim będzie :-)

Jak to rozegrać? Odkupić na mnie osobę fizyczną?
A co potem? Sprzedać nowemu pracodawcy czy używać w nowej firmie własne
prywatne oprogramowanie? Można tak? Jak to jest od strony prawnej. To
wszystko oczywiście przy założeniu że mam dowód zakupu.
W mordę... To taki pomysł żeby windykować swoje pieniądze póki jest
jeszcze z czego. :-(