Dysk Seagate ST3500320AS widziany jako ST3500820AS

Autor: jędrek <wytnijandx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 7 Oct 2012 23:18:22 +0200

Mam dysk (sklepowy, nie jakieś tam odkupywania na allegro po wątpliwych
majstrach), który wg fabrycznej naklejki na jego
obudowie jest Seagate ST3500320AS
Dziwnym trafem system (oraz programy diagnostyczne Seagate) wykrywa go jako
ST3500820AS

Czyli końcówka 320 zmieniona na 820

We wskazanym dysku siedzi firmware SD04

Zastanawiam się skąd się taka rozbieżność bierze? Pomylili coś we wgrywanych
firmware w procesie produkcji? Zamienili elektronikę?
http://forums.seagate.com/t5/Savvio-Cheetah-and-Constellation/CHANGE-PCB-FROM-ST3500320AS-TO-ST3500820AS/td-p/60518
Widzę, że oba dyski są w jednej grupie do aktualizacji firmware-u
http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/207951en

Nie wygląda na jakiś grzebany, bo wszystko wygląda dziewiczo na nim, śrubki,
naklejka.
Pytam, bo mam zamiar go reklamować u Seagate i żeby potem jakiejś afery nie
było, że jest niezgodność naklejki z tym co jest wskazane w systemie.
2 Listopada kończy mu się 5 letnia gwarancja producenta. SeaTools zgłasza
błąd 9CEBA459. Są w ogóle gdzieś listy tych błędów? Czy jest to ściśle
tajne?