Re: SSD RAID0 na mobo z SATA II

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 7 Oct 2012 21:15:22 +0200

Dnia Sun, 07 Oct 2012 17:04:31 +0200, KJ napisał(a):

> nie wiem jak raid i transfery ale ja przez kilka miesięcy używałem SSD
> na płycie SATA II i całkiem niedawno kupiłem płytę SATA III(6Gbps) jakoś
> nie zauważyłem różnicy w szybkości
>
> transfery w benchmarkach wzrosły z 200 na 400 ale to wszystko testy
> syntetyczne

Ja takoz najpierw kupilem SSD i "jechalem" na SATA 3Gbs, wydajnosc byla
wieksza niz mechaniczny Samsung F3 1TB, ale dupy rzeczywiscie nie urywalo.
Za to po zmianie plyty na taka z SATA 6Gbs komp naprawde dostal kopa i to
nie w syntetykach (choc w nich takze) ale w realnym uzyciu. No ale nie jest
to dysk na sandforce, to Samsung 830 128GB. Bardzo polecam, zwlaszcza, ze
sporo stanial od kiedy go kupilem :-)

btw jakie teraz dyski ssd sa na topie?

--
pozdro