Re: dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sun, 7 Oct 2012 02:57:48 +0200

Użytkownik <gileqw_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
> Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi tv
> sony jako urzadzenie audio,

Seria 200 nie miała już wbudowanej karty dźwiękowej HDMI? (napewno mają je
modele od 210 do 240).

> które w/g opisu w tym panelu powinno pojawić się w
> urządzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już nie ma, tylko realtek.

A z kolei cyfrowa dźwiękówka HDMI wbudowana w płytę główną powinna być
widoczna w Menedżerze Urządzeń nawet bez podłączenia do karty graficznej.
Zainstalowałes do niej wogóle sterowniki z płytki od mobo?