Re: Asus P5K i problem z uruchamianiem

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri, 05 Oct 2012 14:35:44 +0200

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 5 Oct 2012 14:28:42 +0200
is the real date, "Chris" <chris_at_spam.pl> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>Tomasz Holdowanski nabazgrał(a):

>Abit jako firma nie istnieje od paru lat.
>Ja zawsze biorę Asrocka i takie polecam, jak ktoś chce stabilność i
>awaryjność na poziomie 0.001% to Intel ale są droższe i raczej nie są to
>wyczynowe płyty.

O ironio, a jeszcze nie tak dano Asrocka traktowano jako rozwiązanie
budżetowe z ograniczonym zaufaniem...

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR