Re: GRX295, Windows 7 x64 i notoryczne restarty sterownika

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 5 Oct 2012 13:37:47 +0200

Dnia Fri, 28 Sep 2012 22:31:21 +0200, Michal napisał(a):

> Też bym chętnie przywitał w swojej konfiguracji nawet takiego GTX690,
> ale patrzmy realnie - cena w stosunku do intensywności grania jak u
> Ciebie czy u mnie nie uzasadnia niczego więcej ponad te 700-800 zł,
> o sensowności wydawania ~4000 zł na grafikę nawet nie wspominając.

Niestety - o to się wszystko rozbija. Swego czasu dorabiałem sobie pisaniem
testów różnych klamotów, teraz - mając Core 2 Duo pod maską - nie mam nawet
specjalnie jak potestować.

> Popatrzyłem na ceny i widzę że po pierwsze spadły o kolejne
> kilkadziesiąt zł, a po drugie dokładnie ta karta, którą kupiłem jest
> teraz sprzedawana z elektroniczną wersją niezłego SleepingDogs, wartego
> ~120 zł - http://tnij.org/sbkl
> To już jest chyba 4 czy 5 raz w ciągu ostatnich 2 lat gdy tylko coś
> kupiÄ™ to zaraz potem jest na to promocja (a to gra ekstra jak tu, zestaw
> bezprzewodowy kb+mysz microsoftu (lepsze chyba niż ich oprogramowanie)
> itp. Jak zwykle dla klientów, którzy kupili ten towar wcześniej płacąc
> wyższą cenę zostaje tylko zakląć pod nosem.

Wiesz - jak człowiek się zacznie zastanawiać, że jeżeli opczeka 3-6 tygodni
albo 3-6 miesięcy, to będzie miał coś lepszego za te same pieniądze, to się
okazuje, że tak sobie można czekać w nieskończoność. :D

> Nie wiem jak te trochę bardziej oszczędne wersje jednowntylatorowe 1 GB,
> ale normalne R7850 2GB dualfan kręciły się rewelacyjnie - m.in. dzięki
> temu że były na referencyjnej PCD R7870 z zachowaną 5-fazową sekcją
> zasilania.

Prawdę mówiąc, to sam się sobie dziwię, ale jeszcze go podkręcać nie
próbowałem - co jest akurat dziwnym wydarzeniem, jak na mnie. ;) Ale nie
omieszkam w wolnej chwili spróbować.

> Ja też, ale filmu już jak najbardziej, a do tego lepiej sprawuje się
> urządzenie z normalnym zestawem wejść AV i pilotem.

Wynajmuję mieszkanie o powierzchni oszałamiających 34 m2. Nawet nie mam
gdzie wstawić telewizora. Poza tym - spokojnie mi wystarcza 24" monitor. :)

> O ile to nie jest jakaÅ› specjalna wersja XFX jak Flex u Sapphire (a z
> opisu nie widzę by taka była) to nie zadziała - te karty mają nadal
> tylko 2 generatory sygnału zegarowego, więc działa jednoczęsnie tylko 2
> DVI/HDMI. Do większej ilości konieczny jest albo monitor z DP, albo
> aktywna przejściówka za ~80 zł.

Można się było tego spodziewać. :(

> Fakt, zapomniałem już od czego zaczął się wątek :/

Zdarza się… ;)

[ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]
[ (...) You're fine. Patient: I don't get it. House: Cool.                 ]
[                                                ("House M.D. 4x09 Games") ]