Re: Problem z formatowaniem karty SD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 5 Oct 2012 09:11:18 +0100

"Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu_at_pl> wrote in message
> A tak z ciekawości. Czy istnieją karty micro (nie adaptery do nich),
> które mają sprzętowe zabezpieczenie przed zapisem?
> Pozdrawiam

nie
zabezpieczenie przed zapisem to funkcja czytnika a nie karty

policz ilosc stykow karty mikro i duzej przejsciowki - w zaleznosci
od ustawienia plastikowego przelacznijka na dodatkowy waski kontakt
z boku jest podawany sygnal (napiecie zasilajace karte chyba,
nie chce mi sie szukac teraz) ktory kaze czytnikowi traktowac karte
jako tylko do odczytu - prawdopodobnie jest wiec mozliwosc wyprowadzenia
sobie takiego przelacznika w czytniku (jezeli na karty mikro jest osobne
zalcze badz czytnik jest tylko do kart mikro funkcja ta pewnie moze
siedziec niewyprowadzona)