Re: Problem z formatowaniem karty SD

Autor: Adam <jestem_przeciw_spamowaniu_at_pl>
Data: Thu, 4 Oct 2012 19:42:25 +0200

Dziękuję.

> jezeli nie miales sprzetowego zabezpieczenia przed zapisem to
> raczej nie jestes w stanie sprawdzic czy system czegos nie pisal
> po karcie prawda?
Prawda.
Takie zabezpieczenie mam na dwóch posiadanych adapterach,
ale z nich nie korzystałem. Natomiast nie widzę niczego takiego
na samych kartach.

> kingston g2 na usb 2.0
Jesteś pewien, że będzie czytał karty 32 GB? Przejrzałem kilka
opisów tego czytnika i nigdzie to nie jest wyraźnie podane.

Zresztą właściwie w ogóle w opisach czytników takiej informacji
nie ma. A samo to, że czytnik ma napis na obudowie microSDHC
i czyta karty micro SDHC 8 GB nie wynika, że czyta karty 32 GB
(wbrew specyfikacjom, które podałeś, a z których wynikałoby,
że każdy czytnik kart microSDHC powinien czyta takie karty do 32GB)
Przejrzałem bardzo dużo opisów kart i poza tym, że w jakimś
opisie była wzmianka o kartach "dużej pojemności", pierwszy
raz informację o czytaniu kart 32 GB zauważyłem w opisie karty
gembird podanej przez Animkę.

Pozdrawiam
Adam