Re: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Thu, 4 Oct 2012 16:38:31 +0200

> Heh, offtopicznie troche, ale markowe strasznie potaniały :) Np.
> http://www.powerserver.pl/d5989_serwer_hp_proliant_ml110g7___xeon_4-core_3.1ghz_-_nowa_generacja.html
>
> Ale akurat masz troche podzespolow, jednak daje info dla tych, co nie maja
> pozostalych czesci, moze sie komus przydac.
>
> Bo w sumie kosztuje tyle ile pecet, ale ma xeona w srodku :)

Faktycznie niedrogi, ale za slaby ..... MAX RAM=8GB

Mi by pasowala jakas dobrej klasy silna plyta i dobry procesur. Tyle, zeby
nie bylo pozniej problemow z kompatybilnoscia bo juz keidys tak celowalem i
potem sie okazalo, ze ESXi 4 dzialal koszmarnie. Upchnalem pozniej plyte
gdzies indziej i na jakiejs stronie znalazlem wykaz obslugiwanych plyt wiec
z tego skorzystalem, ale w tym momencie chodzi mi o czesci wspolczesne.