Desktop Fujitsu - nie mogę dostać się do BIOS

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 04 Oct 2012 13:17:45 +0200

W komputerze FUJITSU ESPRIMO P5731 E-STAR5 (płyta FUJITSU D3011-A1) jest
założone hasło na wejście do BIOS. Chciałbym je zresetować, ale proste
wyciągniecie baterii na kilka minut nie resetuje hasła, lecz tylko
ustawienia i godzinÄ™. Nie ma nawet zworki CLEAR CMOS.
Czy jest jakiś sposób na to cholerstwo?
Jak w takich markowych kompach jest przechowywane hasło? Bateria tego
nie podtrzymuje?
Szukałem w necie, ale nie ma nic konkretnego.
Muszę się jakoś dostać do tego BIOS-a.

pozdrawiam
inst4nce