Re: Problem z formatowaniem karty SD

Autor: Adam <jestem_przeciw_spamowaniu_at_pl>
Data: Wed, 3 Oct 2012 19:20:00 +0200

> jezeli masz zamiar czesciej go uzywac wydaj 45 pln na
> czytnik sdxc usb 3.0 np Kingston MobileLite G3 bedziesz mial
> spokoj na lata

Trochę drogo, biorąc pod uwagę, że wydałem już sporo na kartę
i nie wiem czy nie będę musiał jej wyrzucić.
Ponadto USB 3.0, jak i SDXC na razie i tak nie wykorzystam.
A kupowanie sprzętu na lata nie ma chyba sensu. Zbyt szybko
się wszystko zmienia.

Mam zatem prośbę o wskazanie tańszego sprawdzonego czytnika na USB,
który na pewno czyta karty microSDHC (do 32GB klasy 10 włącznie,
jeśli ma to znaczenie).

Pozdrawiam
Adam