Re: Problem z formatowaniem karty SD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 3 Oct 2012 15:46:54 +0100

"Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu_at_pl> wrote in message
> Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Dużo pracy przede mną. :-)
> Chciałbym jeszcze zapytać czy jest możliwe, że włożenie
> takiej karty do tabletu może spowodować jej uszkodzenie?
> Na tablecie tym bez problemu czytają się inne karty,
> ale o mnieszej pojemności.

uszkodzenie systemu plikow jak najbardziej
sporo chinskich tabletow nie radzi sobie z kartami 32GB
nawet niedawno mialem taki przypadek w rekach - karty 32GB
mialy uwalany system plikow po probie zapisu czegokolwiek
a wszystkie mniejsze dzialaja na tym tablecie bez problemow

warto tez upewnic sie ze masz na niej zalozony wlasciwy system
plikow