Re: Starszy zasilacz i nowa płyta - kompatybilnośćośćośćośćośćość

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 3 Oct 2012 16:41:07 +0200

Dnia Wed, 3 Oct 2012 05:25:42 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

> Jeśli tak jest faktycznie to czemu gwarancja ich nie obejmuje. Z mojego
> punktu widzenia nie zależy mi czy trafiają się rzadko, czy często, zależy
> mi żebym ja, ich w moim egzemplarzu nie miał.

Gwarantuje Ci to, co daje norma ISO na panele klasy drugiej. Wszystko ze
szczegółami masz opisane na stronie
http://www.eizo.pl/defekty-pikseli-monitor-lw-lcd

[ Serce jest zakładnikiem, powiada stara mądrość. Lepiej go nie oddawać.   ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]