Re: Ram do Toshiba Tecra S1

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Wed, 3 Oct 2012 15:34:55 +0200

W dniu 3 października 2012 (środa) o godzinie 15:32:55 napisano:

> daromar nabazgrał(a):

> Poszukaj Kingstona, mają dużo lepszą kompatybilność niż Patriot.

Przedpiśca dobrze mówi. Jak nie masz już kupionej pamięci celuj raczej w
kingstona (zwykłe valueramy, bo dla tego staruszka to i tak bez
znaczenia) - jeśli producenci testują kompatybilność pamięci to z
najpopularniejszym kingstonem niemal zawsze, z innymi producentami bywa
różnie (po prostu na rynku jest masa modułów).
A jak pamięć już kupiona to po prostu włóż i spradź - laptop nie
wybuchnie od tego ;)

--
/MB