Re: Problem z formatowaniem karty SD

Autor: Adam <jestem_przeciw_spamowaniu_at_pl>
Data: Wed, 3 Oct 2012 15:25:22 +0200

> ja mam
> jeden badziewny czytnik na USB który działa ja chce, np. po włożeniu go
> go PC widać co jest na karcie, można skopiować jeden plik ale przy
> próbie kopiowanie ich większej ilości kopiowanie pada po którymś z
> pierwszych plików i "dysk" przestaje być widoczny w systemie.
> Oczywiście na innym czytniku wszystko jest OK.

Kupiłbym "porządny" czytnik na USB, ale w ofertach nie ma informacji
do jakiej pojemności kart jest przewidziany, czasami nie jest nawet
podane czy jest to czytnik kart SD czy SDHC.

Byłbym wdzięczny za podanie przykładu (firmy, modelu) czytnika na USB
do kart microSDHC 32GB. Nie wiem czy klasa ma tu znaczenie, ale może
ma, bo przekłada się na szybkość. Chodziłoby mi o czytnik do kart klasy 10.

Co do adaptera, to używałem w laptopie oryginalnego adaptera.
Natomiast nie mogę wykluczyć, że czytnik kart w laptopie
nie przewiduje kart o takiej pojemności. Laptop ma 4 lata,
a nie pamiętam od kiedy karty 32GB są w powszechnym użyciu.

Pozdrawiam
Adam