Re: Starszy zasilacz i nowa płyta - kompatybilnośćośćośćośćośćość

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Tue, 2 Oct 2012 23:28:57 +0200

W dniu 1 października 2012 (poniedziałek) o godzinie 23:18:46 napisano:

> Przeciążać tej płyty nie zamierzam - będzie i3 i albo integra,

        I OK.

> albo (powoli to we mnie rośnie) R7750 lub 7770 (ma być chłodono!).

        A do jakiej rozdzielczości to ma być docelowo?
Do wszystkiego poza grami integra wystarczy, a do gier w FullHD R7770, a
tym bardziej R7750 jest za słaba, pomijając już jej bardzo średni
stosunek cena/wydajność. IMHO zamiast pakować się w R77x0 lepiej ciut
dołożyć i kupić jakiegoś taniego 1GB R7850 jeśli ma być niedrogo.
1 GB R7850 oscylują już ~600 zł, niewiele więcej niż co lepsze R7770.
W 2D Pitcairny są bardzo chłodne (prawie tak samo jak CapeVerde),
a jednak do grania we współczesne tytuły już się nadają. Mam teraz
u siebie 2GB R7850 i nawet na taktowaniu 1050/5000 nie powiem, że nie
mogłoby być lepiej.
Generalnie ma się jednak poczucie budżetowości po przesiadce z R4850,
którego odpowiednikiem jest obecnie R7950. Oszczędność prądu to ich duża
zaleta, ale w R7750/70 przemyślałbym czy się pakować mając możliwość
kupienia praktycznie "gratis" płytę ze zintegrowaną grafiką, a by poczuć
zalety oddzielnej karty graficznej warto kupić jednak coś wydajniejszego
niż R77x0.

--
/MB