Re: Drukarka laserowa 3w1 -jaka?

Autor: dddddd <nieprawidlowyadresemail_at_wp.pl>
Data: Tue, 02 Oct 2012 18:25:27 +0200

W dniu 2012-09-28 19:37, 666 pisze:
> Z drukowaniem to kłopotów zwykle nie ma, ale gorzej ze skanowaniem przez
> NAS.
> Co do skanowania przez sieć polecam Samsung serii 5737 ma bardzo dobry
> interfejs (chociaż też zdaje sie do podgladu skanu wymaga połaczenia
> przez USB).

do tej pory do Synology DS110j miałem podłączone dwie drukarki:
laserówkę do szybkich wydruków oraz atramentówkę 3w1 do wydruków
kolorowych (w większości schematy, zdjęć nie drukuję i przekłamania
kolorów mi nie przeszkadzają) i skanowania. Teraz laser padł i
pomyślałem na wymianie na jakiś kombajn.
W zasadzie to już wybrałem: w wersji mono Samsung SCX-4705ND (wtedy
atramentówka będzie musiała zajmować miejsce na biurku - do wydruków
kolorowych), w wersji kolorowej HP Color LaserJet Pro 100 Color MFP
M175nw. Obydwie z podajnikiem do skanowania - dla mnie super rzecz.

> -----

myślałem że bardziej chodzi o potencjalne włamania

--
Pozdrawiam
Lukassz