Re: DDR2 do pary

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Tue, 2 Oct 2012 10:02:23 +0200

W dniu 1 października 2012 (poniedziałek) o godzinie 09:56:36 napisano:

> Jak długo jeszcze?
> http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Koniec-Mozilla-Thunderbird-czyli-
> ponad-20-mln-uzytkownikow-ma-problem,wid,14741573,wiadomosc.html?
> ticaid=1f440

Akurat o to jestem spokojny. Raz, że wbrew temu co wiesci WP czy Onet
(btw: wstawili w info o thunderbirdzie cycki jakiejś celebrytki - jak
nie to czytelnicy pewnie byli mocno zawiedzeni ;> Mozilla fund. nadal
będzie zapewniać aktualizację bezpieczeństwa i komatybilność, dadzą
sobie spokój z nowymi funkcjami, które od dawna mnie nie interesują, dwa
że tu jest cała zaleta oprogramowania na GPL - projekt o takim znaczeniu
nie zginie nawet jakby Mozilla tego wprost chciała - przejmie go inna
grupa developerów, podobnie jak ma to miejsce z o wiele większym
LibreOffice itp. po zawirowaniach wokół OpenOffcie.
To jest właśnie róznica w stosunku do zamkniętych projektów jak xnews
czy dialog - jak developerowi się znudzi to program umiera.

--
/MB