Re: DDR2 do pary [OT]

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 30 Sep 2012 23:18:55 +0200

W dniu 30 września 2012 (niedziela) o godzinie 21:21:07 napisano:

> nie chcę ciągnąć off topa (ostatni post :) ale jeszcze mnie nurtuje
> co mają modemy v90 do Xnews?

Mniej do xnews, bardziej do hamstera z mproxy spiętego z xnews.
Jak doskonale wiesz, to jest typowy czytnik online, a na v90 ssasło się
ile dało się grup w te 6 min po 18/20, odpisywało offline i potem
wysyłało hurtem na kolejnym impulsie dociągając co przybyło w
międzyczasie.

> Bo znów są modemy tylko że HSDPA

Owszem, ale na nich nie jesteś taryfikowany za czas połączenia. Zresztą
jak ćwiczyłem HSDPA to do czytania newsów w co bardziej zatłoczonych
BTSach tak średnio wygodnie wychodziło. Szybkie (brak opóźnień) łącze
kablowej jednak lepiej służy czytnikom online.

> Czyli co używasz Thunderbird i jest wygodniejszy od 40tude?
> Czy czego używasz teraz?

W znaczeniu, że po prostu nie chce mi się przy zmniejszającym się
sukcesywnie ruchu usenetowym odpalać osobnego programu do newsów.
Z usenetu korzystam terach w zasadzie mimochodem obok poczty. Jakbym
miał teraz uruchamiać osobny program [jako stałe rozwiązanie, a nie do
testów], to pewnie nawet by mi się nie chciało.
Jak miałem problem z kodami POST na wyświetlaczu wbudowanym w pytę,
wątpliwości co do kabla HDMI 1.4 vs 1.3 to prędzej sam kupiłem na
intuicję sprzęt i sam sobie odpowiedziałem. Pytanie czy macierz
host-RAID przeżywa przesiadkę z southbridge AMD710 na AMD950, mimo że
pytałem chyba jeszcze w zimie, odpowiedzi nie doczekałem się (pewnie nie
przeżyje - dlatego nie spieszy mi się ze zmianą płyty).
Taki niestety skutek zmniejszającego się ruchu w usenecie - pecet i tak
jest dużą grupą, a i tak czyta go na tyle mało ludzi, że
prawdopodobieństwo, że ktoś W PRAKTYCE (a nie teoretycznie) przećwiczył
daną kwestię jest coraz mniejsze). Nastolatki od bicia rekordów w
3Dmarkach i OC przeniosły się na fora php, co prędziej czy później
skończy się wyłączeniem/padem serwera jak komuś, kto to rozkręcił sprawa
się znudzi i cała baza wiedzy tam zgromadzona pójdzie do piachu.
O wygodzie szukania informacji na formach nawet nie wspominam, bo jest
to powszechnie znane.

--
/MB