Re: Panowie, nie oszukujmy siê

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sat, 29 Sep 2012 16:43:20 +0200

"Krystek" <spamtrap_at_krystek.art.pl> wrote in message

> [...]

Po kilku latach za cholere jednak nie moge sie przestawic i chyba wiem ze
juz to nie nastapi.
Subiektywnie powiem tak - wmawianie mi ze trojkatna kierownica w
samochodzie jest lepsza niz okragla , a auto ma "natywnie " jezdzic do
tyłu -- nikomu sie nie uda.

> Mam wersjÄ™ domowÄ… MS Office 2007 (licencja na 3 komputery) i do tej pory
> nie mogę się przestawić na "wstążkę", dlatego doinstalowałem sobie
> rozszerzenie UBit Menu (Classic Menu and Toolbars) -
> <http://www.ubit.ch/software/ubitmenu-languages/>

Dokladnie tak , cale szczescie ze takie nakladki ktos wymyslil.

Niestety debilny (moja opinia) trend na debilnÄ… (rowniez moja opinia)
wstązke ma duże parcie.

Widac to zreszta od Painta po AutoCAD-a itd