Re: AMD ATHLON 64 X2 3800+ (radiator)

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Fri, 28 Sep 2012 08:05:18 +0100

On 27/09/2012 18:24, yorgus wrote:

> oryginalny cooler do x2 6000 był na heatpipe i oglednie mowiac nie wyrabial,
> do x2 3800 byl tandetny i bardzo glosny zwykly aluminiowy cooler.
> Nie widze mozliwosci zeby x2 6000 dobrze dzialalo z coolerem z x2 3800.
> Poza tym te procesory mialy wade ze sie w nich w srodku silikon wypalal
> i pozniej nawet w idlu mialy abstrakycjne temperatury.
> Mozna bylo cos rzezbic ale ogolnie odradzam x2 6000.

Oooo, dobrze wiedzieć, dzięki! Ogólnie sytuacja jest taka:
- AMD 64 X2 3800+
- MB http://www.msi.com/product/mb/K9NGM2.html#/?div=Detail (K9NGM2)
- obsługiwane CPU:
   http://www.msi.com/product/mb/K9NGM2.html#?div=CPUSupport

Wiem, że to już troszkę zabytkowy komputer, ale zakup nowego to dopiero
za rok, dwa, teraz będzie nowy monitor; czy któryś z tych byś polecił
(CPU), czy zapomnieć i po prostu dodać RAMu? (obecnie jest 2GB,
wrzucę dodatkowe 4). Głównie chodzi o grafikę (Adobe PS itd.).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel