Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Thu, 27 Sep 2012 18:41:16 +0200
Message-ID: <k41vjb$sj9$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-09-27 16:46, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Thu, 27 Sep 2012 15:18:40 +0200, Chris napisał(a):
>
>>> Ja za brak rejestracji swojego GeForce'a od XFX sobie w brodÄ™ plujÄ™ teraz.
>>> :-/
>>
>> Jak brałeś na firmę to weź wystaw znajomemu dokument sprzedaży i niech on
>> zgłosi na podstawie twojego rachunku dla niego :) w końcu mogła długo leżeć
>> na półce sklepowej bo to mało chodliwy towar :)
>
> Polska to jednak kraj cwaniaczków…

Jak być siedział w branży to byś więcej historyjek poznał :) co ciekawe
różne opcję z wałkami polecają autoryzowane serwisy albo dystrybutorzy
oby tylko producent poszedł na układ :)

Miewaliśmy drukarki mające ponad rok od sprzedaży z paragonami mającymi
parę dni ... oczywiście tłumaczenie jak wyżej ... stały na półce i
właśnie przy prezentacji dla klienta wykryto wadę, klient kupił drugą ..
tu macie paragon sprzedaży ...

Tydzień temu oddawałem do naszego dostawcy a dokładniej serwisu
producenta odtwarzacz stacjonarny BD bo mi padł, na dzień dobry po
znajomości miałem opcję pisma o nienaprawialności i drogą dystrybucyjną
nową sztukę lub zwrot kasy ... ale że nie zależało mi na czasie a na tym
żeby działało to w 3 dni naprawili i miałem sprawny w domu.

-- 
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.
Received on Thu 27 Sep 2012 - 18:45:02 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 27 Sep 2012 - 18:51:02 MET DST