Dnia Thu, 27 Sep 2012 05:49:45 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>> Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
>>
>> klientow niczym wode w toalecie... ;)
>
> No i o to właśnie chodzi.
>
> Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i
> czekanie.
Czytałeś może jednak moje opisy przebojów z Komputronikiem? Jeżeli nie, to
sugerowałbym jednak przeczytać.
Jeżeli procedura jest debilna, to mam przy okazji siedzieć cichutko i nie
komentować tego? Nie głosować portfelem i nie iść do kogoś, kto je ma
sensowniej opracowane? Jaja sobie robisz?
> Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać
> gwarancji lub przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w
> serwisie" zanim zachce mu się go odesłać do producenta!
>
> Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody
> się zaczynają kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.
Wysłałem do Proline dysk znajomej - AFAIR Seagate. Czy odsyłali do
producenta, czy nie - tego nie wiem. Wiem, że w 5 dni dysk był wymieniony.
> Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja
> tam bym się cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo
> wcale nie musieli, bo w wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to
> poprostu pierdolą!
Łaskę mi robią? Bo mnie się jednak wydaje, że pewne obowiązki to jednak
sprzedawca ma.
(ciach…)
> Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to
> wymienią/naprawią (często trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w
> sklepie którego nie znam i mogą mnie po prostu olać (tym bardziej że
> kupuje wysyłkowo).
Ja również. Wolę jednak kupować tam, gdzie traktuje się mnie jak klienta, a
nie petenta, co dupę zawraca.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ] [ chwalić. (JoeMonster.org) ]Received on Thu 27 Sep 2012 - 16:55:02 MET DST
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 27 Sep 2012 - 17:51:01 MET DST