Re: Panowie, nie oszukujmy siê

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 27 Sep 2012 08:34:36 GMT

On 2012-09-27, Q <no_at_spam.org> wrote:
> Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
> Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
> ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

Zdaję sobie sprawę, że wiele osób miało problem ze zmianą
interfejsu i nie negujÄ™ tego (przyzwyczajenia bywajÄ… silne).

Jednak jeśli już uda Ci się przestawić, to doceniasz zmiany.

Najbardziej zmienił się Excel, trochę mniej Access i PowerPoint,
a najmniej Word. Reszty nie używam.

Chyba najważniejszą zmianą (na pewno dla mnie) jest liczba wierszy
w Excelu (1mln zamiast 65k). Excel jest także ZNACZNIE szybszy.

Access 2007 jest dużo wygodniejszy (w 2003 nie można było nawet
wyszukiwać kwerend...) i chyba trochę szybszy.

Ważne jest także to, że MS wreszcie zadbał o wygląd dokumentów.
Wreszcie nie trzeba się wstydzić tworzonych wykresów i diagramów
(te z 2003 przydawały się tylko do roboczych analiz, te z 2007 są
wystarczająco schludne, by można było je prezentować).

pozdrawiam,
PK