Re: Panowie, nie oszukujmy siÄ™

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 27 Sep 2012 06:48:38 GMT

On 2012-09-27, qwerty <qwerty01_at_poczta.fm> wrote:
> Używałeś Visty, czy tylko papugujesz zasłyszaną teorię?

Ja używałem przez 2 tygodnie i OMG. Nie była to "klasa" Millenium,
ale starali siÄ™ jak mogli...

A tak zupełnie poważnie i bez flameów bezsensownych.
W7 jest z punktu widzenia przeciętnego użytkownika (a więc nie
administratora sieci, nie osoby programujÄ…cej kernele itp) jest systemem
naprawdę świetnym. Tyle że IMO poprawa względem poprzedników nie była
tak wyraźna jak w MS Office (ogromna przepaść między 2003 i 2007).

Z punktu widzenia technicznych rozwiązań są jakieś tam braki.
Tymi brakami zajęli się w W8 i moim zdaniem (po 2 tygodniach używania)
W8 jest najlepszym Windowsem w historii. Nawet wymagania ma mniejsze
niż W7 i Vista.

pozdrawiam,
PK