Re: Plyta CPU RAM co robie zle

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Wed, 26 Sep 2012 14:18:36 +0200

4.bialy_at_gmail.com nabazgral(a):

> Jeszcze czekam na jeden set pamieci kingstona i zapodam ja przetestuje.
> Kurna zmarnowalem kupe czasu na testowanie i zamawianie tych bzedtow
> zamiast robic robote konkretna.

Dostalem male info ale wiecej nie powie teraz bo jest na szkoleniu w
Mediolanie ...

"ASrock wymaga dla niektorych plyt BIOSu dedykowanego dla IB, ale do tej
chyba nie
to jedyne co moze przeszkadzac"

Ogólnie mamy robic na tych plytach jakiec pecety ale nbic wiecej na razie
nie wiem.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.