Re: Plyta CPU RAM co robie zle

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Wed, 26 Sep 2012 13:22:20 +0200

4.bialy_at_gmail.com nabazgral(a):

> OK dzieki wszystkim za uwagi. Uruchomilem dziadostwo po zmianie modulow
> pamieci na Kingston KVR16N11/8 (CPU zostal i7-3770). Co dziwne bez modulow

Dokladnie te same pamieci mam z plyta ASROCK Fatal1ty Z77 Performance Intel
Z77 LGA 1155, najpierw bylo 2 x 8GB ale 2 tyg potem zostalo dolozone
nastepne 2 x 8GB, razem 32GB ramu.
Procek tylko jest w tym starszy bo i7 2700K, nie bylo 3770k a trzeba bylo
miec na szybko FA z wrzesien :)

Pytalem sie ludzi co testuja sprzet który ma wejsc do produkcji PC i nie
slyszeli o problemów z ta plyta ale powiedzieli ze tej konfiguracji nie
testowali. Ciazko zgadywac ...

ps. tnij posty :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.