Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 26 Sep 2012 06:54:10 +0200
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Message-ID: <slrnk652ji.1qr9.januszek@gimli.mierzwiak.com>

Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

> Serio zauważyłeś tam narzekanie na sam kredyt, a nie poziom obsługi?

Troche zartuje bo zamienianie towarow na "doskonale odpowiedniki",
wystawianie do sprzedazy sprzetu, ktorego fizycznie nie posiada sie na
wlasnym stanie magazynowym - to typowe zjawiska dla calego handlu w
Sieci. Swoja droga zauwazylem, ze im wiekszy sprzedawca tym i skala
takich zachowan jest wieksza. Mam na mysli, ze jednoosobowa firemka
Zenona Kowalskiego w tym akurat zakresie dziala lepiej, przynajmniej do
poki nie padnie ;)

j.

-- 
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
Received on Wed 26 Sep 2012 - 06:55:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 26 Sep 2012 - 07:51:02 MET DST