Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 25 Sep 2012 18:25:36 +0200

Dnia Tue, 25 Sep 2012 08:47:41 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

> Chodzi o zakupy sprzed 6 lat? Fakt ĹĽe handlowiec nie za ciekawy ale czy to
> wina firmy?

Ja nie przestałem z ich usług korzystać po jednostkowym przypadku
niesatysfakcjonującego mnie poziomu obsługi. Serio.

> Ja patrze na to tak... Nie jest to firma "z urzędu" wredna dla kupującego
> (zwłaszcza jak już kupił).

Przy obsłudze gwarancyjnej Komputronika, gdy miałem do wymiany padniętego
GTX285 to mało mnie nie trafiło… Kretynizm panujących „procedur” odrzucił
mnie skutecznie.

> Dobry przykład to proline który (fakt że lata temu) zmienił nazwę i
> właściciela i przestał respektować gwarancje na produkty sprzedane przez
> poprzednika. To jest wredne i przekreśla dla mnie firmę.

Hmm… Kupiłem kiedyś 2,5" HDD Samsunga. Padł. Odesłałem do Proline. Wymienili
bez robienia jakichkolwiek problemĂłw.

[ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and    ]
[ suffe... ring.                                        (demotywatory.com) ]