Dnia Tue, 25 Sep 2012 08:47:41 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
> Chodzi o zakupy sprzed 6 lat? Fakt ĹĽe handlowiec nie za ciekawy ale czy to
> wina firmy?
Ja nie przestałem z ich usług korzystać po jednostkowym przypadku
niesatysfakcjonującego mnie poziomu obsługi. Serio.
> Ja patrze na to tak... Nie jest to firma "z urzędu" wredna dla kupującego
> (zwłaszcza jak już kupił).
Przy obsłudze gwarancyjnej Komputronika, gdy miałem do wymiany padniętego
GTX285 to mało mnie nie trafiło… Kretynizm panujących „procedur” odrzucił
mnie skutecznie.
> Dobry przykład to proline który (fakt że lata temu) zmienił nazwę i
> właściciela i przestał respektować gwarancje na produkty sprzedane przez
> poprzednika. To jest wredne i przekreśla dla mnie firmę.
Hmm… Kupiłem kiedyś 2,5" HDD Samsunga. Padł. Odesłałem do Proline. Wymienili
bez robienia jakichkolwiek problemĂłw.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ] [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]Received on Tue 25 Sep 2012 - 18:30:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 25 Sep 2012 - 18:51:03 MET DST